Predavanja za zaposlene prosvetne radnike
4. decembar 2021.
Kao posvećen i inovativan edukator, Bahrija Sijarić je uspešno organizovao i vodio radionice, izlaganja i ogledne časove na stručnim skupovima i savetovanjima na nivou opštine i grada. Njegova stručnost i predanost obrazovanju doprineli su značajnom unapređenju nastavnog procesa u OŠ “Ćamil Sijarić”.
2. Akreditovani stručni skup: Primena edukativne platforme u radu sa učenicima u školi
Datum: 11. decembar 2021.
Mentor: Bahrija Sijarić
Učesnici: Učitelji i nastavnici OŠ “Ćamil Sijarić”
Opis:
Bahrija Sijarić je mentorisao i vodio akreditovani stručni skup na temu “Primena edukativne platforme u radu sa učenicima u školi”. Ova obuka je bila prva na nivou Srbije po uspešnosti realizacije, a Bahrija je ponosno istakao da su svi učesnici postigli izuzetne rezultate.
Ciljevi obuke:
- Osposobljavanje učitelja i nastavnika za korišćenje edukativnih platformi u radu sa učenicima.
- Unapređenje digitalnih kompetencija prosvetnih radnika.
- Implementacija novih tehnologija u obrazovni proces.
Sadržaj obuke:
- Uvod u edukativne platforme (Google Classroom, eUčionica).
- Praktične radionice za kreiranje naloga i kurseva.
- Korišćenje interaktivnih alata za povećanje angažovanosti učenika.
- Evaluacija i praćenje napretka učenika putem digitalnih platformi.
3. Ogledni Časovi i Radionice
Tema: Integracija Digitalnih Alata u Nastavu
Datum: Različiti termini tokom školske godine 2021-2022.
Učesnici: Učitelji i nastavnici iz više škola u Novom Pazaru.
Opis:
Bahrija Sijarić je održao niz oglednih časova i radionica na temu integracije digitalnih alata u nastavni proces. Kroz ove aktivnosti, učesnici su imali priliku da se upoznaju sa najboljim praksama i tehnikama za korišćenje tehnologije u učionici.
Ciljevi oglednih časova:
- Demonstracija upotrebe digitalnih alata u realnim nastavnim situacijama.
- Promocija inovativnih metoda poučavanja.
- Povećanje digitalne pismenosti među prosvetnim radnicima.
Sadržaj oglednih časova:
- Primena Google Classroom-a za kreiranje i distribuciju nastavnih materijala.
- Korišćenje YouTube-a za pristup i deljenje edukativnih video sadržaja.
- Upotreba eUčionice za online testiranje i zadavanje zadataka.
- Interaktivne metode evaluacije kroz digitalne alate.
4. Zaključak
Bahrija Sijarić je svojim radom i zalaganjem značajno doprineo unapređenju obrazovnog procesa u OŠ “Ćamil Sijarić” i šire. Njegova stručnost u vođenju radionica i oglednih časova, kao i mentorisanje kolega, pokazuje njegovu posvećenost kontinuiranom profesionalnom razvoju i inovacijama u obrazovanju.